24 October 2013

PRK DUN SUNGAI LIMAU: MISI TAWAN HATI PENGUNDI

Jentera kempen Barisan Nasional (BN) kini mula memasuki gear lima bagi menawan hati pengundi sebaik selesai proses penamaan calon bagi Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Sungai Limau hari ini. 

Kehadiran Timbalan Perdana Menteri yang juga Timbalan Pengerusi BN Tan Sri Muhyiddin Yassin mengiringi calon ke pusat penamaan di Dewan Dato' Madi di sini turut menyuntik semangat perjuangan di kalangan penyokong yang hadir untuk menyokong BN.

Dengan slogan "Berani Hijrah" sebagai strategi baharu parti komponen itu menawan pengundi DUN Sungai Limau, sekali gus untuk merampas semula kerusi DUN Sungai Limau yang kali terakhir dimenangi BN pada pilihan raya umum 1990 yang lalu.

Pengerusi Badan Perhubungan Umno Kedah Datuk Mukhriz Mahathir bagaimanapun berharap kempen PRK itu dapat dijalankan secara berhemah bagi menghormati hubungan baik BN Kedah dengan bekas Menteri Besar yang juga penyandang kerusi DUN berkenaan, Allahyarham Tan Sri Azizan Abdul Razak yang merupakan antara pemimpin PAS yang rapat dengan BN....lagi cerita 

No comments:

Post a Comment