18 October 2013

Jangan Lupa Undi Anda Kepada Dato' Seri Idris Jusoh


Calon MT No. 18

Jangan Lupa Undi Anda Kepada Dato' Seri Idris Jusoh, 'Gelombang biru' itulh yang selalu admin dengar bila beliau memberi ucapan dalam majlis parti BN. Itulah laungan keramat yang menjayakan BN merampas semula Terengganu dari PAS semasa tahun 1999 dahulu. Idris Jusoh adalah antara pemimpin Umno yang banyak mencatat kejayaan gemilang, berwawasan , berani dan berfikiran kreatif.

Manakala di kawasan beliau sendiri di Besut ada lima kerusi. Parlimen Besut, Dun Kuala Besut, Kota Putera, Jertih dan Hulu Besut. Tahun 1999 habis kelima-lima kerusi di atas disapu bersih oleh Pas. Tahun 2004, 2008 dan 2013 habis ke semuanya di sapu BN. Sejak 2004 hingga kini tiada satu kerusi pun yang BN kalah. Itulah Hebatnya DSI dengan pelbagai strategi untuk mencapai kemenangan UMNO/BN.

PRK Kuala Besut yang lepas juga menyaksikan BN menyapu bersih semua lapan PDM walaupun dua daripadanya dimenangi Pas dalam PRU 2013. 

Apatah lagi diberi tanggungjawab Sebagai Menteri Pendidikan II yang penuh kaya dan pemikiran diluar kotak dan masih ingat lagi kata-kata beliau apabila berbincan mengenai sesuatu perkara...Baca lagi

No comments:

Post a Comment