26 October 2013

PRK DUN Sungai Limau: Calon PAS Menipu?

Heboh diperkatan apabila Calon PAS, Mohd Azam Abdul Samat menipu dengan mangatakan ada hubungan kekeluargaan dengan Allahyarham Tan Sri Azizan.Bagimanapun ia dinafikan oleh keluarga arwah sendiri. PAS sanggup buat apa sahaja untuk mendapatkan undi.


KELUARGA ARWAH TAN SRI AZIZAN DAKWA CALON PAS BERBOHONG
CALON PAS PRK DUN Sungai Limau, Mohd Azam Abdul Samat didakwa tidak mempunyai pertalian kekeluargaan dengan Allahyarham Tan Sri Azizan Abdul Razak sebaliknya beliau mempunyai hubungan kekeluargaan dengan Dato’ Phahrolrazi Mohd Zawawi bekas Timbalan Pesuruhjaya Pas Kedah.
Azam dikatakan anak sepupu kepada Phahrolrazi, iaitu tokoh yang menjadi musuh politik Allahyarham semasa menjadi Menteri Besar Kedah.
Semalam dah mula kecoh apabila ada adik beradik arwah Azizan mempertikaikan tindakkan calon PAS tergamak berbohong kepada wartawan Sinar Harian kononnya beliau ada pertalian saudara dengan keluarga arwah, walhal beliau tidak langsung mempunyai sebarang pertalian keluarga dengan arwah.
Keluarga arwah juga kesal kerana calon PAS mengaku yang beliau merupakan anak didik arwah, padahal semasa arwah hidup, calon PAS ini merupakan salah seorang yang menentang arwah dan sanggup bersekongkol dengan musuh arwah secara diam-diam.
PAS nampaknya sudah terdesak untuk meraih undi dengan menggunakan gambar arwah Azizan untuk undi simpati.
Gambar calon PAS dengan arwah Azizan terpaksa Photoshop semata mata untuk meraih sokongan.
Hakikatnya Calon PAS PRK Sungai Limau adalah anak sepupu kepada Phahrolrazi.

No comments:

Post a Comment