2 November 2013

PANAS..PANAS!! GAMBAR YANG UMNO TAK PERNAH BUAT, TAPI PAS BUAT!

Bukti kejahilan PAS di Sungai Limau, hanya undi yang mahukan dari pengundi, selama memerintah, ini yang pengundi dapat..cerita dari rakan bloger menunjukan apa yang pas buat..

GAMBAR INI MEMBUKTIKAN...Penduduk Sg Limau sudah Serik, termasuk ahli PAS sendiri mula menyatakan kekesalan dan akan menghukum mereka (PAS) di hari Mengundi @PRK yang tak berapa hari lagi. Daif memang DAIF penduduk Sg Limau... nasib mereka semakin daif sekali pun sudah 5 penggal memberi ruang kepada PAS melunaskan janji..

Sekali pun arwah Ustaz Azizan Razak juga merupakan bekas Menteri Besar, nampaknya tidak banyak janji tertunai. Apa lagi sebelum Arwah meninggal ketika nazak nyata ada pendedahan perihal kepincangan atau berpuak bila akhirnya memperlihatkan bagaimana yang sebenarnya hari ini dalam PAS sendiri berebut kuasa atau berpuak mencari dan berpuak untuk menjadi YB bagi mengantikan Arwah. Malah sudah berkira-kira mencari ruang peluang pengganti Arwah ketika kritikal lagi.


Perlumbaan mencari kuasa dengan segala bapak siri pembohongan demi meraih kuasa muka dilihat atau dikesan oleh rakyat. Bosan dengan perlumbaan mencari kepentingan kuasa lebih diutamakan sementara rakyat hidup dalam kemiskinan dan kedaifan tanpa pembelaan... Rata-rata kita boleh melihat betapa jauh lebih mundur, ketinggalan, miskin, tiada kemudahan, keperluan dan banyak lagi janji kepada rakyat Sg Limau yg dibohongi tidak ditunaikan...
Kita tunggu pembalasan dari rakyat yg cukup-cukup bersabar... PAS TIPU KAMI, TAU LA HANGPA NANTI lagu mana  Langit tinggi rendah!!!

No comments:

Post a Comment