31 July 2013

Lelaki Gila Seks

Seorang lelaki gila seks ditahan bukan sahaja kerana menyamun seorang suri rumah, malah memaksa wanita itu melakukan seks oral di rumah mangsa di Pagoh pada 16 Julai lalu.
Suspek berusia 28 tahun ditahan dalam serbuan pukul 10.40 malam di sebuah rumah di Kluang pada 25 Julai lalu oleh sepasukan anggota dari Jabatan Siasatan Jenayah, Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Muar.
Ketua Polis Daerah, Asisten Komisioner Azman Ayob berkata, dalam kejadian tersebut suspek memecah masuk rumah mangsa berusia 21 yang ketika itu bersama anaknya berumur setahun sebelum menyamunnya sebanyak RM250.
“Suspek meletakkan pisau di leher mangsa dan memaksanya melakukan seks oral. Selepas itu, suspek melarikan diri dan mangsa kemudian membuat laporan polis. Bertindak atas laporan itu, polis menahan suspek pada 25 Julai lalu.
“Dalam serbuan itu, polis merampas sebuah beg tangan dan empat unit telefon bimbit mengandungi pelbagai gambar dan video klip lucah. Kita masih siasat tujuan bahan-bahan lucah itu disimpan,” katanya dalam sidang akhbar hari ini.
Azman berkata, semasa kejadian tersebut, suami mangsa tiada di rumah dan siasatan lanjut mendapati suspek tidak memiliki rekod jenayah lampau dan dia direman sehingga esok.
Kes ini disiasat mengikut Seksyen 392 dan 379 Kanun Keseksaan kerana melakukan samun dan Seksyen 377 (c) akta yang sama kerana memaksa mangsa melakukan seks oral.

No comments:

Post a Comment